TJOHEEEJ!

Hello there fuckers!
Idag har det varit en bra men samtidigt trött dag. Kanske sov 2,5 timmar inatt  men ändå orkade jag mig till skolan 06.55. Jag är lika odödlig som en kackerlacka.! Började dagen med rättskunskap. Det är ett sjukt tråkigt ämne, läraren går i pension närsta år,glömmer saker, så ni kan ju föreställa er hur lektionerna är.. rena plågan....
Sedan hade vi engelska, och där såg vi film. :) mysig film faktiskt. Sedan for jag och paula på stan och åt på subway.Sjukt gött i käften och paula är en finis. Jag köpte mig en halsduk och en väska och ett nitarmband. och lite småtjaffs. Hade 2 timmar hål och efter hålet hade jag färg ocg stil (F&S)och det var lika kul as usual :)  fick sminka idag. När skolan var över så for jag till mammiii på jobbet, och provade kläder sista timmen innan dom stängde och det slutade med att jag kom hem med : En långärmad tröjja, en lång paljettväst,ett par silvriga leggings, ett linne med paljetter, en tunika, en kort paljett kavaj, och en The rolling stones tröjja. Det känns så fruktansvärt bra att handla när man vet att man inte borde. Ångesten är så underbar. lixom att man brinner innuti sig.. av kärlek till de pengar men egentligen borde spara med slösar på kläder och en massa sker. Ironi.

Men jag är en glad alexandra ändå. Eftersom att vi har börjat julpynta och jag känner att pepparkaksdeg skulle sitta gött på smaklökarna nu.
hane!



den första här.. är en av mina favvosar. Den ger mig gåshud varje gång


Kommentarer
Postat av: paulilicous

Du är en finis du med =) Bara inte anders blev sur på oss, hehehe

2009-11-23 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0