Äntligen.

Tja,tjena,hallå!
 jag har inte skrivit på ett bra tag, men det beror bara på ren lathet! i'm sorry!

Jag kom precis hem från Ida, har varit och sett Desperate Housewives. Jag bara älskar den serien.
Jag har iaf fixat min outfit nu till halloween!! det kommer bli awesome! jag har suttit och tittat på olika makeup videos på olika sminkningar man kan göra osv, och även hur man kan göra fake sår osv.. men jag har ju inte ngt av dom där kleten och smörjorna och "degegarna" man ska ha för att göra fake sår men.. haha jag gjorde min egna grejj av det. ((det kommer bild på slutet.)) Jag känner även att jag njuter av detta höstlov, har sovit till över 1 varjde dag och legat vid tvn och sett film i någon timme innan att jag har släpat mig upp. Då har jag gjort te och fika för att sedan se lite mer på tv..  haha. Men jag har faktiskt städat mitt rum och har hunnit med träningar :)  Även att jag har hunnit börja töjja mitt öra mer .. awesome.  På söndag blir det bio- Michael jackson!! jag tror att den filmen är grymm!!! Nä nu ska jag dola på med lite allt möjligt. och se lite family guy !! ha en fortsatt trevlig kväll :)
hane


haha ett försök till att få ett sår på ca 7 minuter typ, haha! använde mig av tuggumi och färg..



Sjukt snyggt att ha en stav sådär, är ganska sugen på att skaffa



Ska börja på nya töjningen ikväll



SES I MARS ÄLSKLINGAR!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0