BUUUUUUUUU!!

HAH!  Igår på kvällen.. när jag var ensam hemma.. typ lite less. hade köpt godis, hade inte ätit någonting på hela dagen och satt och såg på idol, men i reklamen så började det bulta på dörren och mitt hjärta hopppade fan ur led.. jag som är så mörkrädd :( Iaf så öppnade jag dörren och ett gäng barn där stod och frågade bus eller godis.. jag tittade på dom. dom var så många så om jag skulle ge varje unge en massa godis skulle allt ta slut , så jag fick ur mig.. nej tyvärr jag har inget godis och gav dom ett sjukt fejkat smile och stängde dörren.. jag satt mig i soffan och tanken slog mig då. : hur kan jag vara så hjärtlös? som där små stackarna går ute i det kalla mörkret och är superglada över att få godis.. jag kännde mig som en hemskt person då... Men det försvann ganska snabbt när idol började igen och Rabih började sjunga. SATAN I GATAN VAD DÅLIG HAN ÄR! jag blev jättearg över att han inte åkte ut, förstörde lite av min kväll faktiskt.

Men över till idag. Jag sitter nu och väntar in mina brudar som ska komma och göra sig i ordning här. de är alltid lika trevligt i deras sällskap.. Och idag fick jag mina röda skinnhandskar och mina röda pumps och mitt röda läppstift! asså Jag är såååå sjukt taggad just nu, och lite alkohol på det här så kommer det bli historiskt!! :)  Som alla vet så ska jag vara Cruella De Vil! heheh!!

Nu får alla ha en bra halloweeeeeen!
Hane!


btw! bilder från kvällen kommer jag att lägga ut !



Kommentarer
Postat av: Adam!

Haha ja dör! Så himla rolig blogg du har ^^ som sagt skönaste brudn!

2009-10-31 @ 20:57:55
Postat av: guds nåde

fyfan vad rädd barna måste varit för dig!

2009-11-01 @ 19:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0