GRATTIS TILL MIG

hurrahurrahurra fick jag höra idag. stackarm min familj som måste gå upp så tidigt bara för att jag annars går upp själv väldigt tidigt.Vist det känns skönt att fylla år, ett år äldre lixom. men det förändrar fortfarande inte att 17 är en värdelös ålder... Men jag tackar er alla som redan har hunnir sagt grattis ! :) klockan är ju bara 6 på morgonen än ju.  När jag kommer hem efter skolan så väntar fika och presenter på mig. Nog för att jag vet vad jag önskat mig. men det är ändå spännande, som när man var liten och väntade åp tomten.

Idag annars så är det dödar dagen på skolan! alltså torsdag! den drygaste dagen på skolan, som inte borde få existera alls. men som efter dödardagen så kommer solsken, eller älsklingsdagen alltså fredagen som jag har sovmoron och bara 2 lektioner på. existera mer!
HoM!! sinnessjuka bra band ska dit. och jag LOVAR att jag ska döda för att få en biljett. eller få. JAG MÅSTE HA EN! anyhow. så önskar jag alla en fortsatt trevlig dag och morgon. hane

Nu blir det att dricka mitt te, som verkligen är en drog på morgonen.




Kommentarer
Postat av: sanna

GRATTIS Alex! :D

2009-10-01 @ 13:16:18
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0