HELGEN

Nu var det helg IGEN! fan vad snabbt det går, och i helgen blir det ingen alkohol hade jag tänkt. Iaf så var jag hos helen igår, det var jättetrevligt. :) måste göras om. Idag så jobbade jag och det gick jättefort. tiden bara springer iväg och man blir fattig dessutom. EFtersom att man handlar någonting varje gång man jobbar.. sikkt. Men idag så klarade jag min ganska bra undan. Allt som allt av det jag handlade idag gick på 1200.
Jag köpte ett par glansiga svarta leggins. (bra för fest)
En turkos längre tröja. skön!
En tshirt. oversize
En som linne, eller tunika utan ärm. ascool.
fast ser creepy ut på bilden.
Ett par wesc hörlurar
ett nitmidje bälte.

sen i går så handlade jag ett par nya skor
och ett par nits kinnhandskar.
allt för bara 600 kr! SIKKT!
var på stan med linn när jag köpte det btw..
bästalinn!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0