Home!

Tjeniz peniz.
Jag kom hem från jobbet för ett tag sedan, och har precis hjälpt mamma med maten :) västerbottensostpaj eller hur den nu heter och stavas.. Tiden idag på jobbet gick hur snabbt som helst, jag älskar verkligen att jobba då. jag handlade 2 tröjjor också.. hah jag måste ge mig snart. Jga pratade med linn nyss i telefonen, hon ska på handbollsträning.. jag saknar det. där kom det.   J-A-G   S-A-K-N-A-R  H-A-N-D-B-O-L-L-E-N!! Så jag tror att jag ska fara på nästa tisdagsträning.. vi pratade även om halloween och nu är det klart vad hon ska vara och jag har vetat ett ganska bra tag vad jag ska vara, nu saknas bara cigarettförlörlängaren som ska komma i morgon, sedan är hela kittet klart  YES!!  Hah! jag sitter och lyssnar på HOFFMAESTRO-highway man. det var den som jag dansade till för anton igår också btw...  skriver mer sen, ska käka!
hane!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0