KINGEN!

Helloows sörens!
Jag fick ett nytt grejs av jocke igår, det gör så att jag ändra tema på datorn och jag har helsvart nu typ. jag har bytt tema hala morgonen och tycker att ett som är svart och rött är fint, men det ska jag spara till närmare jul. På tal om jul och tanter, så jag har börjat att samla på mig lite julmusik och jag har hittat en massa gamla skivor  med julmusik. Man glömmer ju bort dom gamla Lp skivorna, banden och cdskivorna. Nu äre typ spotify som gäller för alla. Och jag har själv fallit dit, jag använder bara spotify!  anyhow... så vaknade jag typ 10 i morse. sjukt tidigt med tanke på att jag somnade lite efter 5 i morse, så min kropp och huvud känns inte riktigt på topp. Ska dricka lite te och ställa mig på bron för att få i mig lite frisk luft ^^ Det var tänkt att mami skulle fara till stan och handla en massa födelsedagspresenter till jonna, så då var det tänkt att jag skulle vara hemma med jonna, eftersom att den ungen går inte att ha med i affärer, det är bland det värsta hon vet. Men mamma fick fullt upp med an massa annat och for inte till stan , så jag tänkte ba skönt, då kan jag chilla hela dagen och göra mig lite fräsh till kvällen, men hon kom nyss och ba: vi ska nog till stan ändå, du och jonna ska med.! PANIK! hon får inte göra sådär. Men iofs är det ju bra, måste skaffa ett knallrött läppstift till halloweeeeeeen! sen är allt klart. det kommer bli fucking awesome! vad ska ni vara ? Nu ska jag duscha och försöka ta på mig nåra kläder. jag ska bju på en gos mysig video först
hane






Kommentarer
Postat av: Bnsm ღ

bra musik! (:

2009-11-06 @ 08:46:33
URL: http://bnsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0