näst sista lektionen heter engelska med lotta. ( skulle kunnna bli en bra film)

Nu sittter jag på engelska och det är min nästa sista lektion. sista är matte, som jag tor att jag ska skita i.. EFtersom att jag har en ganska dålig dag idag. så. jag tycker att jag är värd det. Men dagen har som inte varit dålig, men bara mitt humör som inte vill hänga på bara. Men jag är iaf glad att jag nu har snart avklarat dödardagen=6 lektioner. Men snart är det helg och jag har inga större planer. Men någonting måste ju hända :) är ganska sugen på att festa, så får se. Iaf så ska jag till min farmor på söndag som fyller år . blir Goo kakki fika. Ska hämta jonna på dagis idag också, och göra middag. det är faktiskt väldigt mysigt. bara jag och jonna. sen när vi har ätit så ska jag hjälpa henne med läxa. ska tända ljus och mysa. åh.. nu vill jag hem !!  Sen har min otroligt smarta hjärna nästan kommit fram till att det är typ 6 veckor kvar till första advent.  :O asså vad heeende!? snart är jag ju fan 35..  ska se nu om jag hittar några ugly ducks på facebook som någon vill adoptera till mig.
HANE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0