söndag, fast lördag hade en fin ägning!

Jag måste bara berätta om en ganska tråkig lördag men som gjorde min kväll efter en stund. Det började med att jag skulle jobba, jobbade från 11-14 asskön tid och tiden gick fort och blabla bla.. :) Iaf så kom jag hem och bestämde att jag skulle ta en powernap.. dyngskönt. När klockan var halv 6 så for jag hem till pappa och sandra och åt middag med carola,janne och sanna och deras små svarta pudlar. När klockan blev kring 10 så for dom på puben och jag var sjäv hemma med pudlarna och tänkate att : fan jag måste skaffa ett liv, plus att pudlarna gnäller ut mig ur lägenheten. När jag väl kommit mig ut så hör jag massa smäällar ( från raketer eller smällare) = gör mig pisstttttttt off eftersom att jag tycker det är fett omoget. Iaf så när jag går på vägen såå möter jag ett gäng med massa folk, som är över min ålder ( jag nämner inga namn)  men en av dom som håller i smällare säger åt mig : " gå hem och lägg dig alex, du är för liten för att vara ute nu" jag tänkte gud vilken cooling som säger så när han är med sina kompisar, sedan säger jag tillbaka  : " amen du är fär gammal för att använda smällare" och nåra av hans vänner skrattar och jag går stolt därifrån. DET gjorde hela min kväll, jag kännde mig som en älg som har dom ståtligaste och finaste hornen i skogen ungefär ..
åh älskar mig själv just nu
hane!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah typ klockrent! ;p

2009-10-11 @ 23:58:58
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: sebbecool

Right on!

2009-10-12 @ 21:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0