SÖNDAGSMYS

Åh, jag börjar med ett Åh. Jag har precis sett klart på en film som precis började när jag slog på tvn. myspys var den iaf. Idag har jag egentligen HUR mycket som helst att göra. men jag orkar det bara inte. jag gör verkligen inte det. boende och inrednings tjaffs och.. åh jag blir tokig. Därför så tänker jag fara till linn ikväll med brudarna så att jag glömmer allt jag egentligen måste göra. bra ide !! Gårdagen vad lugn iaf. träffade lite folk, men var hemma kring halv 11 typ, satt då och byggde på min farmvillegård lite och sedan så somnade jag när jag läste marilyn mansonboken, så i morse vaknade jag, fullt påklädd,och med min läslampa lysande rakt i mina ögon. Nog kan man vakna lite skönare. Annars så leker livet på bra, och det är ju fan lov snart, och haloween och nyår. sen så kommer HoM! asså fyfan vad sweet! Jag ska äta pizza nu som min familj har varit och beställt och det käns gött. man måste ju få unna sig på söndagar.
hane


Kommentarer
Postat av: lisa

sjukt fin bild

2009-10-07 @ 22:22:49
URL: http://liwss.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åh, håller på att överväga att skaffa löshår. Känns sjukt men jag är ändå taggad.

Du passar i det :) .

2009-10-12 @ 20:27:23
URL: http://iminegna.blogg.se/
Postat av: sanna

Du såg ganska grön ut i ansiktet där faktiskt

2009-10-13 @ 12:40:11
Postat av: hemlig beundrare i klassen (linn)

så snygg bryd

2009-10-15 @ 19:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0