Tisdag=lediget

Hellå babes!
jag måste berätta om min sjukt mysiga gårdag. Det började med att jag for till skolan, faktiskt taggd, alltd kul att träffa alla igen. Hade faktiskt en slapp dag, men jag vara bara några minuter på min sista lektion och for hem med 3 bussen. skönt. Jag hämtade jonna på dagis och sedan så for jag med familjen och åt ute på la casa mia. Där så inväntade jag lina och jossan och sedan begav vi oss mot the city. Där mötte vi linn som hade gått vidare på en hårmodellsuttagning!(Grattis gumms, och du har visning nu ikväll. jag håller tummarna. )IaF så for vi på waynes och fikade och snackade snacket. Sen kom walle dit och vi gick mot bion. Vi skulle se the final destination 3D. Taggade sräck och lite mystik sådär. men .. det var bara splatter. Så den är inte värd att se. faktiskt. Men huvudsaken var att vi hittade på ngt tilsammans. :) alltid lika kul.  

Idag så har jag varit ledig från skolan.. alla är det. och alla uppskattar det också i thinkkkk.
Jag vaknade kl halv 12 idag. Gjorde mig i ordning lite och for ut och åt lunch med mamma på la casa mia. vi chillade fisken där tilsammans och åt mat, sedan for vi hem och här sitter jag nu. eller alltså. Från vi kom hem så har jag suttit med mitt boende och inrednings projekt. och är snart klar och det känns och det känns otroligt skönt. Nu ska jag ringa och gratta min farmor och sedan invänta att desperate housewives ska börja.
Hane




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0