Tjaaaneee

Äntligen fredag. Idag hade jag bara en skrutten lektion med en lärare som absolut inte är min favvo.. Började kl 14.20 idag, så  det är okej att kalla mig pluggis,nörd,smörare, vad vi vill.. !! Regn har öst ner och jag blir på så dåligt humör då= dålig dag=dålig hårdag= mössan åker fram. den sitter på än faktiskt. Min nya friend. Jag handlade mig en ny tröja igår, men Ids inte lägga ut bild på den.. nöjd är jag ialafall :) jag jobbar i morgon från 10-2 så jag hinner till marknaden och köpa mig en munk, typ därför man far dit. och ifall inte munkståndet är kvar längre..såå har nordmalings höstmarknad totalt sjunkit i botten. Jajuste idol! Hur bra är inte erik!? jag är helt såld i hans röst.. omg! jag tro han kommer stå i finalen faktiskt. ^^
Nä jag är 2 cool för att sitta .. hane !


Kommentarer
Postat av: "Det du ;)"

Om du vill bli min fru skall jag ta dig här och nu ;)

2009-11-14 @ 02:31:49
Postat av: alex

haha låter kanoners!! !

2009-11-14 @ 16:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0