vare någon som sa lördag?

EHEHHE sitter nu och äter mandarin i brist på annat, ska snart bege mig ut hade jag tänkt. Såklart efter jobbet så for jag till marknaden bara för att köpa mig en munk.. gud vad god den var!!Hade tänkt att hinna dit i morgon också för att köpa en till.. fniz. Jobbbet gick ganska segt idag, och det var mycket folk och jag hade fullt upp. men det är ju kul iofs.. Jobb i morgon också från 12-3 skön tid nanting. Ikväll kom anton till mig, har inte träffat pojken på tusN år.. vi såg Tjenare kungen.. den filmen är fan urspårad.. sen så får han vidare till stan och jag får hem til papiii.. mörkt ute och vågar inte vara ensam hemma då ju. Jag ska se i morgon om jag hittar mig en töjning till örat.. gu sii najse. Nä nu ska jag sätta mig och vara dryg med pappa och sandra ett tag ..
hane  


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare?

sjukt fin du är på denna bild !!!!

2009-10-26 @ 02:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0