WALLAH!

Tjenare kottar.
Jag kom nyss hem från anton. Det är tur att mina friendz finns. Jag höll på att totalt flippa ur på min familj, asså då menar jag alla. så anton blev min räddare i nöden, vi såg film och åt popcorn. dyngnize! plus att jag bjöd på dans, men han uppskattade det inte så mycket tror jag.. heh.. Jag fick ett samtal ikväll om jag ville jobba i morgon, och det kan man ju inte säga nej till, pengar= lycklig. typ.  så jag jobbar från 10-18,30. tufft i know.!  Jag måste iaf rekomendera filmen jag såg ikväll,den är sjukt rolig och bra,verkligen B-R-A! Nu ska jag äta en banan och en mandarin och sedan försöka sova, är inte van att gå och lägga mig den här tiden, det känns bara konstigt. Men jag önskar er alla ((som inte jobbar i morgon)) en fortsatt pigg natt och dator ugglande tills ögonen nästan blöder.
hane


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0