åh då är jag här igen

Jag ska om ca en kvart fara och jobba, det känns som att det känns helt okej faktiskt. :) jag börjar kvart i 10 och är hemma efter kl 3. som de flesta nordmalingsbor vet så är det ju cykelfesten idag, för de vuxna. och. det menas att fokl cyklar hem till varandra och äter olika maträtter och det hela sedan slutar med en fet fest i någon lokal typ. men till det dryga. eftersom att det ska vara folk hemma hos mig, både mamma och pappa. och det ska vara "barnfritt" och jag har tydligen räknats som ett barn. så jag har med andra ord inga hem att fara hem till ikväll. känns inte så kul. men  jag har hört lite rykten om ferra, så jag får trösta mig med det.  Har gjort min rakpermanent nu, och för alla skadeglädjande människor och hoppades på att jag skulle tappa håter, HAH inget hår tappat. !! (; det känns skönt och det är rakt, mer kan jag ju inte begära. tagg tagg tagg på jobb.Nä nu ska jag ta på mig skorna och sedan vänta på att emelie ska komma,HANE
'

Kommentarer
Postat av: Guds barn

du är så fruktansvärt vacker! jag var bara tvungen att säga det. är en sån kväll ikväll

2009-09-06 @ 03:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0