AMAGAD! HELG!

Nu sitter jag på min sista lektion och taggar helg! Ja jag for till skolan idag, men det tog tid att faktiskt övertyga sig själv att kliva upp. Jag har fortfarande lite huvudvärk. men det är mycket bättre :) åh, jag jobbar i morgon och känner mig faktisk taggad :) blir kul att få in lite pengar. "kom och handla hos mig" Anyhow så har jag inga större planer om vad som händer ikväll, men det blir goomiddag iaf. Göttgöttögött. Jag har fått mina glansiga leggings nu och min stora gråa kofta. Gud vad härligt :) den passar perfekt till en riktigt härlig kall höstdag :)
Sitter och lyssnar på en goo bra låt. faktiskt jocke som visade mig den för ett himla bra tag sedan. Tack.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0