DAGEN-HAR-INTE-VARIT-SÅ-DÅLIG

Började med en försovning, så att jag bara hade 10 min på mig tills bussen skulle gå. Det känndes stressigt men nogfan klarade jag det. helt otroligt! Lektionerna har gått väldigt snabbt idag. Nog för att jag bara hade 2 lektioner och ett studiebesök på MIO så det var chill. När jag kommit hem så for jag direkt på kalas hos min syster och fick äta smörgåstårta. Åh jag älskar det. Nu hade jag tänkt att plugga lite Pedagogiskt ledarskap. (L)huvva. Men eftersom att det ska vara inne i morgon får jag lägga på ett kol. Jag Känner på mig att den här veckan kommer gå snabbt. och jag ser verkligen fram emot en sjukt trevlig helg.
hane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0