efter regn kommer solsken? eller bara mer regn.

Idag kan det ha varit den skönaste skoldagen på länge. Hade 2 lektioner och dom gick sjukt fort.
Just nu sitter jag och äter lite godis som jag och marica köpte innan vi åkte hem med bussen. måste ju få unna sig ibland. När vi kommit hem så for vi och åt lunch på fiket. mysmys. Jag har legat och sett sista programmet av förlossningskliniken som gick på 4an. haha vet inte varför jag tittar på det, men dom små nyfödda barnen får mig verkligen att smälta. Men dock så blir man ju mer och mer nojjig på att föda barn efter man sett programen. hahah. Det är iaf pissväder ute nu, och jag ska hämta jonna på dagis kl halv 6. i regnet !!! döda mig. Jag sitter och tittar på lite skor också och dom får mig också att smälta. Jag skulle vilja ha en egen skomaskin. typ. :) Mitt TE är i kokaren och bubblar. vilket härligt ljud. Ska förbereda mig lite psykiskt nu också inför kvällens träningspass på gymmet. Men ni alla får verkligen ha en fortsatt trevlig kväll.
hane !

SKORNA HITTAR NI HÄR : www.scorett.se



 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0