FREDAG

Kl är halv 7 och jag har inte fått mat än, jag håller på att svälta fucking ihjäl, helt serriöst. Vi ska äta kykling med grönsaker osv. sjukaste gott. hähäh. Jag satt med linn i bussen hem idag och hon är fanimig så satans snygg. hon fick en ide om att hon var själv hemma och kanske skulle mysa hemma hos henne, hoppas hon ska göra det. då kommer jag att bjuda in mig själv. myspys. var längesedan vi hittade på någonting, och jag tar det på mitt ansvar, förlåt.  Vi pratade om marilyn manson konserten och vi är supersugna på att fara. nästan säkra. awesome. fan vad king. Nä asså nu jävlar, jag är så hungrig! så hungrig! i morgon ska jag köpa ett midjebälte med nitar, blir sweet.

 SKOFEBER

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0