hej hej hej hej

 Åh jag är så nervös!!! det är idag jag permanentar, och är inte helt psykiskt mentalt förberedd på att jag kanske kommer att kunna tappa en massa hår... men .. jag sitter och väntar som ett barn på julafton ungefär på att sandra ska komma hem från jobbet och äta och sedan att vi går tillbaka på salongen och gör det . fy vad nervis jag är .  så jag försöker att sitta och roa mig, typ titta på lite bloggar och på en massa klädessidor på nätet. och  skor ofc. jag köpte iaf marilyns mansons bok igår och jag må säga att den är som korven i brödet. sjukt bra. hans musik är sinnes bra. och. ja . det räcker. Han kommer till stockholm och jag och linn är sjukt taggad på att fara , och i hope so. Nu ska jag försöka lugna nerverna lite ... puff...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0