Hemma igen.

Håller på att städa mitt rum nu. ska packa ihop alla kläder och så. Det är så att jag ska flytta till min pappa ett tag. och nu blir det för heltid. jag måste skaffa mig en sån där klädbock, eller vad det heter. eller får papap köpa yttligare 2 garderober till mig. jag förstår er att det inte är så kul att läsa om mina problem. så jag ska inte skriva om det heller. för alllas bästa lixom. Men skulle jag skriva, så skulle jag nog inte hitta ett slut.Less är ordet Less..

har iaf varit på gymmet ikväll och det är lika skönt som vanligt. man känner sig så duktig efteråt. och nu är det ju det bästa programmet på tv också. Svenska hollywoodfruar. satan siii king! hane kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0