HEMMA, men snart på väg ut

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Jag kom hem från jobbet för ett tag sedan. Hade tänkt att fortsätta läsa min marilyn manson bok. den är fortfarande sinnes bra . Om ett tag blir jag utskickad hemifrån och tänker fly till ida. sedan kanske fest :) Jobbet idag gick faktiskt sjukt fort och jag fick finbesök idag av marica, emelie, bella och anki. se på fan!!  jag handlade en tjöjja till mig själv också. det går inte att sluta handla. jag måste skaffa fler garderober..... Men ni alla får ha en trevlig kväll och helg.


Kommentarer
Postat av: patte

marilyn manson är snuski :(

2009-09-07 @ 17:52:08
Postat av: alexandra

haha, han är inte den smaskigaste personen precis ^^

men han har sin charm ^^

2009-09-07 @ 18:00:31
Postat av: linn

haru köpt den? jag måste få låna den sen :)

2009-09-08 @ 10:48:22
Postat av: alexandra

Ja men ofc att du ska få låna den !

och du kommer ÄLSKA DEN!

2009-09-08 @ 22:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0