HOLA AMIGOS!

Tjeenare! Jag har suttit inne på metaltowns hemsida och bara läst om alla band, och längtat tillbaka. Jag hade en sådan underbar tid där och tillbringade den tiden me de bästa tjejerna. Fan vad jag älskar er. Jag har suttit och lyssnat på Dead by April som också spelade på metaltown. nu kommer det nåra fetsnygga bilder. Jag hade sovmorgon idag och det känndes så sjukt skönt. Jag är sjukt taggad på kvällen och jag tror att det kommer bli great! Jag har SH nu  men är inte alls så sugen på att jobba, vem är det lixom? ^^ efter den här lektionen så har jag hål i 2 timmar, sedan en lektion sen sluta. Det menas att jag bara har 2 lektioner idag, och har lika gärna kunnat stanna hemma. Nu ska jag se lite family guy. HANE










Kommentarer
Postat av: linnslickepinnnnnnnnnnn

åh, vill tillbaka! nästa år!

2009-09-21 @ 14:45:39
Postat av: Moa - Jag lever min dröm.

JAG HAR SETT DOM LIVE!

2009-09-25 @ 22:07:23
URL: http://saramoalinnea.blogg.se/
Postat av: alexandra

Amen awesome!

2009-09-26 @ 01:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0