IDOL

Det är idol ikväll!!!!!!!!!!AMAGAD vad taggad jag är. Jag ska iaf till thomas och se det. Och jag hoppas att det är lika många värdelösa sångare som det var igår. haha. jag längar verkligen. kanske ska lägga upp ett klipp på mig när jag sjunger.. hmm.. vilken awesome idé eller.. nja ni ska få vila era öron. Torsdag i morgon iaf och det är skolfoto. bli la kul. Det är STORM ute, och ärligt så känns det ganska mysigt. Det är nu man känner att hösten är här och man får ha tjocktröjor och stora scarfsar. kan det bli bättre? neeiii. Helg snart och det känns taggande, med tanke på att jag inte gjorde så mycket förra helgen. :) Nu blir det att måla naglarna och sedan fara
BTW! måste KÖPA mig en hatt !!
Hane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0