Just jag är idolen du söker

sa dom nyss på idol. jag sitter och skriver på mitt SH arbete, det ska in i morgon. Men samtidigt så kikar jag lite på idol. Jag är mätt och belåten, har ätit paj och mår sådär. Imorgon har jag sovmorgon och det känns så otroligt skönt. Vi hade springbajs idag på gympan och man skulle springa 3 km. asså kondisen är inte på topp men nog pallade jag det. duktig tjej. och alla andra i klassen förståss också^^ jag har suttit och tittat på olika sidor med konst och jag hittade en sak som direkt fick en plats i mitt hjärta.  Living stones, det är som mjuka stora kuddar eller vad man ska säga, och dom ser ut som stenar. passar perfekt i ett stilrent hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0