ONSDAG-KUL-DAG

Tjenarrree. Måste bara berätta om hur less jag är i mina ben . VI hade springning på idrotten igår, det var sjukt jobbigt. När jag kommit hem och ätit så for jag på gymmet med marcus. sprang på en sån där maskin som man rör på armarna samtidigt i 35 minuter. det tog verkligen livet av mig. Vi var där tills det var en kvart kvar tills idol skulle börja, då promenixade vi hem igen. riktigt skönt att få köra skiten ur en själv , så sfter idol så gick jag och la mig. och det var väldigt creeepy, jag som aldrig brukar sova så tidigt.  Och inte nog med det. vi hade springning på idrotten idag också. första lektionen. vilken ironi! Benen var urlessa och ville inte sammarbeta med mig. Men jag ska släpa mig på gymmet ikväll igen. duktig jag är. Anyhow så sitter jag på lektionen före lunch och det är kyklingpytt eller hur det stavas. Det är oätbart, det finns faktiskt en gräns på vad man stoppar i munnen eller inte. faktiskt! och det kommer bara inte in. det är typ som pyttipanna och det går inte heller att äta. vilken osis. heh. antingen får jag svälta idag, eller köpa ngt. Men just nu ska jag tänka på andra grejjer. Kläder, handskar skor osv. måste fara och shoppa snart igen. Hane









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0