Söndagmorgon

Hola amigos! Jag har precis vaknat och gjort mig lite frukost. Jag är fortfarande ensam hemma och ska njuta av de ensamma timmarna jag har kvar. Jag fick ett sms igår av anton kapare björklund där det stod " jag älskar din mamma" och jag vet inte vad jag ska tro. Nog för att han kanske var på fyllan men ändå. creeeepy!  Jag ska ut och ta en promenix ikväll, ska bli nice. och jag ska hinna med att ladda ny musik på telefonen. Det räddar ju ens bussresor. Jag har massvis med plugg att göra ikväll också, ser inte fram emot det spec mycket men. Jag hoppas på att jag och mamma kan fara på bio ikväll, jag ska ringa och höra med henne snart. (:  Men just nu så är det duschen och lite uppfräshning som gäller.  Jag känner mig som på bilden, och jag kan lova att det inte känns så sweet. Juste. Jag jobbade igår och det gick ba fint.Jocke jobbade igår också och det slutade med att han visade mig 2 band som jag inte har lyssnat på som otroligt nog föll mig till smaken dirr. Audioslave och Danko jones. Riktigt bra var dom faktisk. haha var ju hövding igår också, fattar egentligen inte riktigt poängen med att vara det, men jag fick supporter för en dag iaf haha.  Hane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0