Söndagsdeppen

.. visst äre den man brukar komma in i, varje söndag? jo jag tror det. eller vissa kanske ser fram emot en ny vecka. vad vet jag. jag är iaf i söndagsdepp.  Jag är extremt sugen på glass av någon konstig anledning. Ikväll hade jag tänkt att umgås lite med anton. var länge sedan. Ska bara ta på mig kläderna och sedan bege mig.  Tror jag ska släpa med honom och köpa glass. jag har inte hunnit med de läxor som jag skulle. fan vad lat jag är. Men det är söndag och jag är själv hemma. det blir bara lixom inte av.  Jag kan komma med en ganska big nyhet: Jag tänker sluta med handbollen. shit känns det. Men det är ett val som jag tror att jag  tillslut kommer vara nöjd över. Känns tråkigt att inte få känna lagkänslan och doften av allt svett i omklädningsrummet efter match.. (L)hahah. Nämen. jag Önskar iaf alla tappra krigare som fortsätter med handbollen ett härligt år. 
nu ska jag fara . 
Hane 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0