Tjenare helgen

Jag har precis gjort mig i ordning och ska bara ta på mig lite kläder, sedan ska jag ut, får se vars jag hamnar. Jag blev iaf lämnad ensam hemma idag igen. Sandra är i stan och pappa är och spelar poker på puben. Han for dit typ runt halv ett eller någonting, jag antar att det började då . och han är inte tillbaka än. Han kanske har kommit vidare till final och kanske vunnnit? eller så for han någon annan stans efter pokern. och bara inte kommit hem. haha! jag börjar bli van nu att vara ensam hemma. typ som att jag har en egen lägenhet. och jag lovar. det är inte fel. sjukt skönt. jag sitter iaf på mitt rumsgolv och känner mig lite tard. sitter ochg lyssnar på lite michael jackson. han är bra. dansa kunde han också.. hehe. amen nu ska kläa på.
 hane! trevlig helg


!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0