Vilken morgon.

Morgonen började med att jag inte fick dricka mitt te! jag försovde mig i morse och är på sjukt dåligt humör, eller jag är inte på lika dåligt nu, men nästan. När jag kom till skolan så har jag idrott direkt på morgonen, och vi skulle ha löpning idag. Kan dagen börja mer ironisk ?nej jag tror inte det . Nu har jag bara 3 lektioner kvar och är inte det minsta taggad. Anyhow så jag jag på stan igår med min mamma och jonna. Vi köpte lite saker och åt, riktigt trevligt faktiskt . :) Vi kom hem precis till Idol och jag är riktigt ivrig över att det har börjat igen.  EFter det så såg jag 2 filmer som alltid får mig att le typiskt min sjuka kanske helt värdelösa humor. 
Första var Meet the spartans och Stjärnor utan hjärnor .

Nu är det dax för att börja skriva lite ULS
HANE





 







































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0