Åh jag är såååå glad!

Jag hade tydligen tappat min plånbok i fredags kväll, och någon hade lämnat in den på biblioteket i lördags. Har gått med en klump i magen hela helgen, eftersom att jag har haft känslan om att mitt bankomatkort och busskort och pengarna skulle vara borta. Gick och hämtade börsen för ett tag sedan och ALLT var kvar i den. Åh jag är så glad och så evigt tacksam till den personen som lämnade in den. Tacktacktacktacktack!!

Har nu käkat kyckling och en massa sallad. Riktigt gött i käften. Ska prova lite kläder som mamma kom hem med och sedan se Håkans bar (haha måste vara den pinsamaste serien ever) och sedan ska jag ut och gå, och lite plugg sen kanske. Åh.. jag är såååå himla glad. yeeeeyyy!! Se u laterrrr.. och en massa pussar till den som lämnade in plånboken!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0