alexander spottade mig i handen...

ÅH! glassigt! har ishjärna nu.. sitter och äter glass, för att dränka min sorg att jag inte har någon cola. annars då, allt bra mer er? själv med mig är det ganska bra. har haft en sjukt slapp dag/kväll.. var på jobbet till kl 3, fick jobba med ellen..ÄNTLIGEN! aslänge sedan vi jobbade ihop.  Vi pratade om allt mellan himmel och jord, riktigt skönt faktiskt. Jag kom hem typ halv 4. då skulle ja dra , en powernap,tror nästan att man kan förknippa mitt namn med powernap. anyhow..skulle bara nappa lite tills pappa och sandra skulle komma hem. Men vaknade kl 22 nu ikväll och insåg att dom inte kommit hem.. så. jag sov bort hela kvällen, kanske inte en toppenlördag men.. hehe. Såg ialafall 2 kända ansiken ute, alex och klicken..så har stått och pratat med dom ett tag..Nu somsagt äter jag glass och ser på en "peace,bree,wallah,bom, bam" film. den är inte något att hänga i julgranen men den funkar ikväll. Kom nyss på att jag har inga kläder till valborg, jag kanske är tidig med min planering? ingen annan som börjat planera? aja. nu ska ja se om jag kan somna.. jobbar i morgon 12-15 :) natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0