coheed...

alltså! william räddade kvällen nyss, har sickade en playlist på coheed and cambria. troligtvis dom låtar som kommer på metaltown! :D ååh.. börjar känna taggen mer och mer nu.. och jag kan ju säga att det kom som fan igår, när vi satt hos thomas och såg live video på rammstein! :D omfg!!! alltså...jajaajajaj.. idag har det varit aschill.. har jonna nu på morgonen eftersom att mamma är i stockholm och fredrik börjar 04.30 typ.. så i morse gick jag upp med jonna kl 7, gjorde henne i ordning för skolan och cyklade med henne till skolan. Sedan så kom ida och då var klockan 8 typ... hon frestade mig med att göra kaffe hemma hso henne och .. det kan man ju inte säga nej till?  drack kaffe, chillade och typ lite efter 10 så gick vi ut och gick....gick..gick..gick.. kl 3 hade vi gått klart :O 5 timmar.. kändes galet. askönt vare ialafall. chillade hemma sen, blev less, skulle se håkans bar, men gick ut och gick (IGEN) istället... 1,5 timme.. haha det fula vara att det började regna :D och.. det var huuur skönt som helst.. ville bara ställa mig mitt på vägen och bara he ut mina armar och låta regnet bara falla över mig..(trodde jag var med i en film) heheh nä men.. det hade varit skönt. Nu ska jag göra te och bara njuta av att vara den enda vakna i huset.. ska iofs upp halv 7 i morgon men:)nu kommer en masssa randombilder jag tagit under de senaste dagarna.

olivia somnade på vagnen efter vi hämtat henne på dagis..^^sötnos.


nu ikväll när jag var ute och gick..


käkade en massa götta på badhuset..mysigt!



mattelektionerna förgylls av denna människa!!


jag och jonna gjorde käk..


taggade jobb!!!


har blivit galet mycket marilyn, [putting holes i happiness]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0