......................................................................................

ni som inte vill läsa eller kanske inte förstår.. det är lugnt. jag fårstår inte heller..måste bara få skriva av mig, vet inte hur man lösenordsskyddar heller..

jag förstår inte, förstår inte hur man kan känna ångest,sorg,skuld,oro för något som man inte ens borde vara involverad i.Hur kan man ändra uppfattining på människan så många gånger.. så många gånger att man själv börjar att ta åt sig och känna sig galen.Jag får skuldkänslor och en klump i halsen när jag skriver det här, vet inte varför men det kan bero på den kontakt vi har.Känns som att jag sviker och på samma gång så känns det, bra. det får räcka nu. jag själv orkar inte,fast..lite av all ångest är mitt egna problem,jag kanske är för känslig..jag vet inte men det som känns nu , så långt inne är bara.. tycka synd, tycka så otroligt synd..... men inte om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0