.

shulululu.
Det käns inte så okej att säga, GOD MORGON alla fina. EFtersom att det är fint vänder ute, och jag borde inte ha sovit tills nu. Men jag har en förklaring, var hemma lite innan 06 i morse.(Inget festande)^^ så känner mig fortfarande sjukt sliten och trött, typ som att jag hade supit igår, blivit nedslagen,överkörd och pissad på.. ska ta en go dusch och äta lite så kommer det nog bli bättre. :) blir typ plugg och mys hemma ikväll. skööönt!! brb!

haha hittade en bild som jag tog i somras.. hade typ regnbågen över lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Roger

alex hur du än zoomar å håller på ser du inte in till mig :O

2010-04-19 @ 05:39:03
Postat av: two olsson sisters

Vilken fin bild! Vilken regnbåge!:D Haha, ute till klockan 6? det var inte dåligt det^^

Allt bra med dig?//Emma.

2010-04-19 @ 06:49:16
URL: http://www.twoolssonsisters.blogg.se.
Postat av: svar:

2010-04-19 @ 07:17:13
Postat av: alexandra svarar:

roger: hahah!! fan också... trodde inte att du skulle märka min plan att försöka kika in hos dig.:(



Emma: hih ja, den är väldigt sommrig, kul att det är 2 regnbågar, en pytteliten över den stora^^ hah ja! jag är ganska pigg på nätterna och med gott sällskap så kan det bara inte bli bättre! :) Jotack, det ät hur bra som helst:) själv?

2010-04-19 @ 07:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0