hatar vulkaner

Jessica berättade för mig att anledngen att det  är kallt nu är pga vulkanen, och all den där askan. Jag tyckte först att det var "coolt" att det hade blivit ett vulkanubrott, men har ändrar mig som fan nu. Jag har inte hunnit skriva på länge men det har inte hänt så mycket.. Jobb, sett film och varit ute på promenader. Igår gick jag med kim och johhny i typ 1,40 timme typ. Var hur skönt som helst.Vi for sedan och såg disturbia.:)idag känner jag mig jättetrött och låg. Fick höra en massa skit om idrotten också.. hade inte behövt höra det idag. Men aja, är ailafall glaaaad att jag har fått mina skor nu :D dom är så fina och sköna, och när jag har dom på mig så når jag faktiskt till de högsta hyllorna i köket ( behöver inte kliva på en stol längre) haha kanske ska böja bo i dessa skor.  nu är ärtan här och yttligare en seg lektion ska börja. BRB!


Kommentarer
Postat av: jessica

ändå ovanligt att jag som är blondast på alla sätt kommer med en vettig kommentar. bra jobb från min sida!! :) haha..

2010-04-23 @ 19:37:32
URL: http://jessicaconradzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0