JAMEN GREAT!

"Aska från vulkanutbrottet på Island fortsätter att driva in över Sverige. Det svenska luftrummet stängs helt och hållet från klockan 22 i kväll, uppger svenska luftfartsmyndigheter.
- Idag kl 22 kommer hela Sveriges luftrum att stängas för persontrafik.
 Vi vet inte hur länge det kommer att pågå.
 Det beror på vulkanen och väder och vind,
säger Björn Stenberg vid Luftfartsverkets pressjour..osv"

Jaha är det enda jag kan säga.. fick nyss reda på det.. eller för ett ta sedan.. Jag har läst också att det är farligt att dra in sig luften, eller ja.. luften med det är ju giftiga gaser,aska eller vare nu är i den  efter vulkanutbrottet och att alla med astma ska hålla sig inne... och jag som hade tänkt att gå ut och gå ikväll.. haha nu måste jag plugga på den tid jag hade tänkt att gå ut och gå på.. D-R-Y-G-T! heh.. Jag sitter och väntar på middagen och det ska bli riktigt gott, var på min särmatte efter skolan idag, eller inte bara jag.. hela klassen typ, vi fick bullar :D det var gött i käften! Nu ropar papi att det är mat.! se u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0