Natti!

Jag hade tänkt att sova om en stund, ska upp halv 6 i morgon. känns fett. Har nyss duschat och sova med blött hår = kommer se ut som en skrynklg groda i håret i morgon. Gillar egentligen inte att sova med blött hår.. anyhow.. Jag har nyss pratat med väderguden, och det lovas inte så bra väder i morgon.. får vell se hur det blir med det, fast det ser alltid ut som pissväder när man far till bussen 06,55. Har suttit med min engelska nu ikväll och skrivit en massa, men jag och mitt tröga tänkande han inte tänka så långt så jag tog inte med mig dataladdaren hem.. så min skoldator med arbetet dog(sparade det dock) så jag kan inte göra klart den.. Headbanade sönder datorn då.. eller nej, gjorde jag inte, men jag tänkte. Tänkte lägga ut lite bilder på det jag köpte idag, men tar det i morgon i stället :) Sovgott alla!


river phoenix!!! ska drömma om han kanske....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0