Onsdag!

Tja alla bajsätare!
menar mest till kim, men er andra också. Jag blev precis klar med engelskan, har suttit med den sedan kl halv 11 typ. Dagen idag har varit slapp, slappa lektioner, (och dom tillbringades med världens bästa brudar), hade en  skön sovning på bussen och skönt väder. Jag är lite arg på väderguden btw,eftersom att den lovade dåligt väder idag..morr... anyhow, ikväll var jag med kim och johhny.. skrattade gött i käften när kim fick syn på Ulf Brunnberg.. (han som är med i jönssonligan) och frågar om han får ta ett kort, och såklart det fick han, och sedan skakade han hand med honom.. hahah!!! fyfan vad kul.. såg så..efterblivet ut..haha. gjorde ändå min kväll :) Ändå roligt att sånna " kändisar" kommer hit till lilla nordmaling. aja .. nu ska jag skalla kudden..kommer aldrig orka upp annars.  ses i morgon. Puss!!




kan dra en dagens outfit :


Kommentarer
Postat av: brunne

Vadå vi är värsta polareju! åkte ju å träffade honom då jag släppte av dej! =)

2010-04-15 @ 01:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0