SHULULULU!

Sitter på engelskan nu, och det är alltid lika kul (L) *host* Min agg till engelska kan nog vara därför att jag är urusel på det.verkligen i särklass.. Det är jättesoligt ute och jag är happy. :) jag kanske ska vara med mama på  stan sedan, hon är på inköp nu..Tänkte fråga er, ifall om det är någon som läser detta som har beställt något från nelly.com. jag undrar.. är varorna försenade efter vulkangrejset, eftersom att varorna kanske kommer med flyg, eller kanske det kommer med lastbil? jag har ingen aning, men jag hoppas att dom kommer med lastbil.. vill ha mina skor NU! ikväll ska jag ut på promenad med kim, ( kan säga att jag tvingade honom, fast egentligen inte, men det känns bättre att säga så)^^ hih hörs later!


Kommentarer
Postat av: linnsan

jag fick faktiskt mina skor igår:)

2010-04-20 @ 13:23:01
Postat av: aleex

åh!!! hur sitter dom? :D hämtade ut mina idag :D SÅÅÅÅÅ GLAD! kommer du i morgon? saknar dig!

2010-04-21 @ 00:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0