SOLiga dag

Kom hem från skolan för ett tag sedan.. sov i bussen och det var otroligt härligt! behövde all sömn jag kunde få. Skoldagen idag har gått väldigt fort :) så härligt när man får sitta ute i solen också och jobba..Det väcker så himla mycket sommarkänslor. Jag åt, eller ja.. drack något på waynes med paula innan bussen gick, och det var riktigt gött i käften, och hon käkade hallonpaj. Så jag äter lite fil och flingor nu och ska dra en powernap tills jag ska börja plugga. kan ju iofs  medans jag äter, skriva av dikten som jag skrev idag på svenskan.. orden skulle börja på samma bokstav typ, i varje mening.. så här lyder den :

paula pumpade pop i en turkbil med motorstopp.
De rökte och krökte till iggy pop,  tillslut sa bilen stopp,
paula flög ut genom rutan....plopp....

haha!! måste ju bli en diktare...brb, ska sova!


Kommentarer
Postat av: Ollepung!

Haha så gudomlig dikt älskar den alex <3

2010-04-19 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0