SOMMAREN är här(kanske?)

Peace breeee, vad händer yao?
Hallå alla glada och fina. Hoppas att ni har älskat med solen, för det har jag. Fast stämningen for lite när det började blåsa. heh. Anyhow så pratade jag med adam, min halvbror och vi ska ut och käka på lacasa mia ikväll, trevligttrevligt. Ska försöka mordhota han så han kan ge mig lite skvaller. Mina päron ska fara bort och grilla ikväll och så klart var jag to cool för att följa med..;) hah lol. Sitter nu och lysnar på Cat stevens och iggy pop       " can't keep it in" värsta sommarlåten!!  haha jag nojjar fortfarande med det där om vulkanen..tänk om man verkligen kan bli förgiftad i lungorna...who knows lixom..Nä nu ska jag vara dryg med pappa och sandra. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0