Tjenare alla!

Vet att jag inte skrivit på Vääääääldigt länge, men jag har verkligen inte haft tid.. Har alltid haft något att göra . Och den tiden som jag varit ledig på har jag legat helt slut..:) Kan ju sammanfatta lite vad som har hänt på lovet iallafall : Förra fredagen åkte nåra nordmalingsbor till thomas i stan, där vi bowlade,och även var med på nattbowlingen, sedan for vi och käkade på max och drog hem till thomas  och såg skräckfilmer, jag var hemma vid halv 5 tiden.Jag har hunnit jobba, varit ute och lunchat med ida, varit på bvc med maya, försökt lära olivia att cykla (gick inte så bra, varken hon eller jag har tålamodet)^^ sedan på kvällarna har jag varit med kim,johnny,anton mfl..typ varje kväll.^^Igår var jag på Oriflame visning eller vad man nu ska säga.. kurs kanske?.. Men det var iallafall mycket folk, och man fick titta på massor av prudukter,fick göra hand&fotbad, och man fick fika, HEHEH.. det var jättetrevligt.. I morgon ska jag jobba och sedan fara till älsklingslinn, bara vi två hemma och det ska verkligen bli jättetrevligt, har inte träffat henne på år och dar. weiii :) Nä nu blir det att åka till:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0