TJOLLAAA

hehe, hej. Saknat er....
jag kom nyss hem i allafall. HUUUUR skönt som helst var det att komma hem, helt galet! somnade ialafall på matten idag (sista lektionen) och det är ju ganska förståligt. Hade mitt nationella idag, engelska. HAH fan vad jag failade. tror jag, får vell skriva vad resultatat blev sen. Jag är  vråltrött och hungrig, men ska skriva en lapp på min dörr där det står : VÄCK MIG INTE ÄVEN FAST DET ÄR MIDDAG.. så trött är jag. Var på stan med alexander och paula idag, mysigt!hittade en tröjja som jag ska ha i morgon, lösnaglar , 2 ringar och lite grejs. :) så, hörrni.. vad händer för er i morgon? själv har jag ju lite planeer,  (ska iaf inte fara till skolan.. he he he osv). men dom blir vell helt pajj om det regnar, hade nämligen tänkt att fina valborg själv, i skolgen sittandes på en sten.. nä men faktiskt inte.. aja :)ska iaf lägga ut en massa bilder som jag tagit under de dagar paula varit här.. så... håll kikaren framme!! Pussloveu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0