torsdag

Åh första dagen på lovet, GUD VAD SKÖNT!!! ville ta vara på dagen i dag, så kl 9 for jag till min syster och åt frukost eftersom att jag var ensam hemma, och det är så mycket trevligare att fika med någon..:) fick pussa på både maya och olivia, vilken underbar morgon :) igår så chillades det bara med anton, såg white chicks, den är HUUR king som helst. haah fast jag somnade^^"ovanligt".. I Morgon ska jag till stan och vara med thomas,jocke och anton. ska se rec 2, kommer bli sweet :) hade varit mer sweet om jag inte jobbade på lördag, men inget att göra åt.

Nu är det ju påsk, och jag har inte blivit lurad än,känns skönt..och jag har fått påskägg redan, fast på lördag så är det dom "riktiga" påskäggen, (enligt mamma) hon gör såna där lekar och gåtor och skit innan man letat och hittat sitt påskägg, okej .. det var kul när man var liten, men när man är 17 är det inte lika kul..haha känner mig som ett offer..springa runt och leta och göra lekar...men eftersom att jag vet att mamma verkligen går in för det och jonna också för den delen, är det bara att le och låtsas att leta ägg är det roligaste jag vet...
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning :) ha en bra kväll alla.. Här kommer en väldigt "old" låt som man har glömt bort att den finns..

Bloodhound Gang – Fire Water Burn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0