creeepy

och i nattt smäller det igen.. det är nämnligen fullmåne.. varje gång det är det påminner mina föräldrar mig, eller kommer jag på det själv att : alex, inatt kommer du inte kunna sova.. Redan sedan jag var  liten har mamma och pappa berättat att jag inte kan sova när det är fullmåne, jag pratar i sömnen, går i sömen och drömmer mardrömmar och vänder och vrider på mig..  samma sak händer alltid när det är fullmåne.. så.. jag ser faktiskt inte fram emot att sova inatt.. aja.. någon fler med samma problem? och.. äre någon övernaturligt skit  kraft eller nått som gör att det blir såhär?.eller blir jag en jävla varulv på natten utan att jag inte vet något... mysko.. aja.. nu ska jag sitta och skratta åt fula saker..herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0