dagens lilla höjdpunkt

Åh tillbaka inne igen.. blev inte så länge på ballan.. Men jag hann bli glad och varm i kroppen på den lilla stunden.. Verkligen små saker kan göra mig så lycklig.. Nämnligen det var såhär, att det gick 2 små barn och en mamma på gatan.. Barnen gick runt och lekte med varandra och skrattade så himla gott.. nästan så att dom blev dubbelvikta.. Skrattade så mycket att det lixom inte kommer något ljud.. Jag satt och log tills jag inte såg dem något mer.. Barnskratt kan verkligen få mig att må så himla bra.. det ger en sådan god energi till kroppen och man blir alldeles lycklig!  Nä nu ska jag pallra mig in i duschen och göra mig i ordning, ska på middag hos ida och robin ikväll och då får jag träffa mina älsklingar, Olivia och maya :) hihi weeii!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0