.

tjingtjing!!
Och inte kunde jag hålla det jag lovade heller.. dumma, dumma alex. Men nu har jag kabeln, nu ska jag bara orka ta mig till mitt andra hem och lägga in bilderna där. Blir kanske ikväll. ska ändå ut och promenera tror jag :) Gårdagen var kanske inte riktigt som jag tänkt mig, men jag fick komma bort och rensa mina tankar ett tag, blev också bjuden på champagne ( stavas det så ens en gång?) whatewah! nu sitter jag proppmätt och ser på friidrott. ganska less efter bara 3 timmars jobb.. fast det kan ju bero på att jag inte sov så mycket inatt heller.

Jag har iaf tänkt på en grej, eller jag och jag.. jocke och jag har tänkt. Om vi skulle vinna en massa pengar, alltså huuuuuuuuuuuuuuur mycket pengar som helst, då skulle vi göra en gratis festival, med de grymmasta banden. alltså då menar vi de grymmaste av det grymmaste. Vi skulle köpa upp hela olofsfors åkern och det området är ju galet cp stort. Sedan skulle det komma tusentals personer och bara njuta av våran festival och den  chefiga musiken vi har.. åh.. vad jag vill vinna en massa pengar nu....åh.. brb...


Kommentarer
Postat av: a weinhofen

rawr

2010-08-01 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0