filmkväll!

HOLA AMIGOS! vad gör ni!? jag kom nyss på mig själv att jag sitter och smeker min piercade bröstvårta.. ohh.. lol. ska sluta med det.
Nåväl!! Äntligen hemma igen efter en jobbdag, gick otroligt fort idag.. lite folk faktiskt, men det är skönt ibland, då hinner man få så mycket mer saker gjort ! :) nåväl. gårdagen var fin, hittade skor, tröjor, leggings, en MSSSA smycken osv. Känns så bra när man shoppar fast men egentligen inte borde ha något.  hehe. käkade jättegod mat och sedan blev det bio X2.. såg första bion kl 18.00 då såg vi Letters to juliet , och andra filmen vi såg gick kl 21.30 och var Bröderna karlsson. var lite.. hmm.. om den filmen innan, men den var verkligen Hur bra som helst :) väldigt rolig!!  Det var äckligt sjukt cp stört mycket folk på bion igår!! men jag fick träffa alexander som jag ej sett på hela sommaren, lite funny faktiskt :) Men inte undra på att det var så mycket folk med tanke på det otroligt inte fina väder, regn hela dagen och kvällen ju..  haha! Nu ska jag powernapa tills mamma har gjort mat.. och sedan blir det film hela kvällen med henne :) ååw, tänker ni säkert nu.. mammas lilla flicka.. hehe.. vill skylla på att jag inte har ngt bättre för mig, men då ljuger jag..  bye bye then..






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ser din piercing ut då? inte lägga ut en bild?

2010-08-05 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0