Här igen

heheheh, känner mig så otroligt busig. Har precis visat mamma en film, ni kan ju gissa vilken? Jo.. a night at the roxbury. Mamma gillar den lika mycket som jag, likaså jonna. och DET GILLAS!..  vad gör jag nu? jo skulle ju ha "filmkväll" enligt mamma, men nu hörde jag henne ropa godnatt :S sååå.. jaha.. vad ska jag göra själv ikväll? film? typ det.. kanske städa garderoben? ta kort på min bröstpiercing? hehe fick det i en kommentar.. aja.. får se vad jag hittar på.. Men på tal om thaiimat.. dom här skorna som jag hittade på nelly.. vill dom bo i mitt skorum!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför blev det ingen bild då? jag tror alla vill se :)

2010-08-06 @ 08:51:05
Postat av: Emelie

Vad har du för skostorlek? Jag har ett par sånna hemma, aldrig använda! Du får köpa dom om du vill! :)

2010-08-09 @ 21:08:46
URL: http://emelaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad äre för piercing alla snackar om????? haaaah

2010-08-12 @ 15:38:24
Postat av: alexandra

hahah! det är nog min bröstpiercing dom är ute efter..

2010-08-12 @ 15:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0